11. heinäkuuta 2017

Päivitystä murtuneesta kädestä


Useimmat teistä varmaan jo tietävätkin tästä mun kipsiprojektista, mutta uusille lukijoille voisin nopeasti hieman kertoa taustatarinaa. Eli tosiaan tuossa kesäkuun alussa kompastuin ja minulta murtui peukalo. Peukalon tyvestä lohkesi kokonaan pala pois ja sain tuomioksi pitää kättä kipsissä 5 viikkoa.

Alkuun kipsi ahdisti minua todella paljon. Luulen, että se johtuu pahasta ahtaanpaikankammostani. Ensimmäisen viikon aikana sain paniikkikohtauksia ja itkin ahdistuksesta. Ajan myötä se kuitenkin helpottui ja aloin tottumaan pikku kipsiläiseen.

Viimeisten 5 viikon aikana kaikki on ollu tavallista raskaampaa ja 5 kertaa hitaampaa, mikä tietty oli ihan odotettavissakin. En ole pystynyt tekemään kaikkea mitä olisin halunnut ja se on turhauttanut suunnattomasti. Minulla oli niin hyvä draivi päällä, mutta en voinut tehdä lähes mitään. Aina kun yritin tehdä kädellä sitä vähää mitä pystyin, siitä aiheutui parin päivän kovat kivut.

Käsi kipsissä

Rasitinkin kättä näiden viiden viikon aikana vähän enemmän kuin mitä olisi ehkä kannattanut ja siksi viimeisen viikon ajan olin todella stressaantunut. Pelkäsin, että käsi ei ole päässyt toipumaan kunnolla ja joudun jatkamaan kipsin kanssa vielä 5 viikon jälkeenkin. Oli vaikea keskittyä mihinkään ja se näkyi täällä blogin puolella viikon hiljaisuutena. Anteeksi siitä.

Eilen, maanantaina minulla oli varattu aika lääkäriin ja tarkoituksena oli että jos käsi on toipunut tarpeeksi niin saan kipsin pois. Sain kipsin kyllä pois (jeeeee!), mutta se ei tarkoita että käsi on yhtäkkiä käyttökunnossa. Itseasiassa päinvastoin. Käsi on nyt vielä hyödyttömämpi - ainakin hetken aikaa. Kuvasin eiliseltä vlogia ja yritän saada sen ulos huomenna. Olen kyllä tänään ja huomenna töissä, mutta yritän parhaani. Vlogissa kerron sitten lisää käden tilanteesta ja tämän hetken fiiliksistä.

Pahin on onneksi nyt takana, mutta silti on vielä paljon matkaa ennen kuin käsi on kunnolla toipunut. Nyt kuitenkin pääsen vihdoin pieni askel kerrallaan palaamaan kohti sitä normaalia arkea sekä oman elämäni, blogini kuin myös yritystoimintani käynnistämisen osalta.

Nyt on hyvä fiilis

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥