25. kesäkuuta 2017

Haaste: Facebook profiilikuvat 10 vuodelta


Tämä oli sellanen haaste, että heti kun näin tällaisen pyörivän, ajattelin heti "tän mä teen!". Tarkoituksena on siis kaivaa Facebook profiilikuvia 10 vuodelta tai siitä asti kun on ollut Facebookissa. Yksi kuva yhdeltä vuodelta. Itse löysin profiilikuvani vuosilta 2008-2017 eli tuostahan tulee juuri näppärästi se 10 kuvaa. Eli tässä siis Facebook profiilikuvani vuodesta 2008 tähän päivään.

Facebook profiilikuvat haaste

2008 & 2009

2008.. Oi niitä aikoja kun mulla oli vielä musta tukka ja otsis. Oikea 2009 vuoden kuva on otettu Kreetalta ja tuolloin olin juuri luopumassa mustasta väristä ja pistänyt ensimmäisiä kertoja ruskeaa päälle. Annoin mustan värin vain luonnostaan kasvaa pois.

Facebook profiilikuvat haaste

2010 & 2011

Kääk 2010 kuvassa olen lyhentänyt tukkaani sitten ihan reippaasti. 2011 olin päässyt siirtymään tuollaiseen mahongin ruskeaan väriin, josta tykkäsin todella paljon.

Facebook profiilikuvat haaste

2012 & 2013

2012 kuvassa alkaa näkymään vihdoin otsiksen kasvattaminen pois. Oli muuten piiiitkä prosessi! 2013 kuvassa olenkin sitten jo lähtenyt vaalentamaan tukkaani tähän blondiin mikä minulla on siitä asti ollut. Tuo 2013 kuva on otettu myös Kreetalla.

Facebook profiilikuvat haaste

2014 & 2015

Jaa 2014 näyttääkin olevan Instagramista tuotu kuva. Muistatteko niitä aikoja kun käytettiin noita reunuksia? :D Tuo 2015 kuva minulla olikin aika kauan profiilikuvana, jos en väärin muista.

Facebook profiilikuvat haaste

2016 & 2017

Apua oliko toi mun tukka NOIN pitkä vielä viime vuoden alussa!?! Välillä kaipaan pitkiä hiuksia, mutta kokonaisuudessaan viihdyn lyhyemmän tukan kanssa paremmin. Ja vasemmalla onkin sitten tämänhetkinen profiilikuvani.

Tämä oli hauska postaus tehdä! Oli kiva käydä läpi kuvia näin pitkältä ajalta ja nähdä miten sitä on muuttunut viimeisten 10 vuoden aikana. Aika huikea ero. :D

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥