25. toukokuuta 2016

Beautyblender -meikkisieni


Beautyblender -meikkisieni on varmasti monelle tuttu, mutta minun käyttöön tämä hittituote pääsi vasta hetki sitten. Olen jo vuosia miettinyt Beautyblenderin hankkimista, mutta jotenkin en ole sitten raaskinut siihen sitä paria kymppiä sijoittaa. Enkä missään nimessä halunnut ostaa mitään halpaa kopiota. Nyt sitten vihdoin pitkän kuolaamisen jälkeen olen Beautyblenderin onnellinen omistaja!

Mikäli Beautyblender ei vielä ole sinulle tuttu, niin idea on siis siinä, että sieni kastellaan ennen käyttöä, niin että se turpoaa. Tämän jälkeen se ei ime meikkivoidetta sisäänsä eikä siksi meikkivoidetta mene tuhottomasti hukkaan. Vaikka sieni kastellaan ennen käyttöä, se ei silti tunnu kostealta iholla. Käytön jälkeen sieni pestään ja se kuivuttuaan pienenee taas alkuperäiseen kokoonsa. Beautyblendereitä on olemassa eri kokoisia ja värisiä eri käyttötarkoituksiin, mutta tämä pinkki on sellainen perustuote, joka sopii lähes kaikille.

Beautyblender

Olen nyt käyttänyt Beautyblenderiä vasta reilun viikon ajan, mutta olen jo nyt huomannut suuren eron meikkini laadussa. Ensinnäkin Beautyblenderin avulla meikki tuntuu kevyemmältä ja iho tuntuu kosteutetummalta. Lisäksi olen huomannut, että meikki näyttää huomattavasti luonnollisemmalta ja kestää todella hyvin pitkänkin päivän. Beautyblenderillä on myös tuon terävän kärjen ansiosta todella helppo saada meikkivoide kauniisti myös silmän ympärille.

Olen aiemmin käyttänyt meikkivoiteen levitykseen marketista ostettuja "kertakäyttöisiä" meikkisieniä ja pakko sanoa, että niitä käyttämällä saa kyllä tuhlattua siihen sieneen aika kiitettävästi meikkivoidetta verrattuna Beautyblenderiin. En enää yhtään ihmettele, miksi tämä on saanut niin suuren suosion kauneusgurujen keskuudessa. Vaikka tästä saakin maksaa hieman enemmän kuin perus markettisienistä, tuli tämä minulle kyllä jäädäkseen!

Beautyblendereitä saa ostettua esimerkiksi *Bangerhead -verkkokaupasta.

Beautyblender

Nyt minulla onkin sitten se neuroosi, että putsaanko sienen aina tarpeeksi hyvin ja teenkö sen oikein. En halua, että tämä ihanuus menee heti pilaantumaan huonon hoitamisen vuoksi. Olisiko teillä antaa minulle joitain vinkkejä Beautyblenderin puhtaanapitämiseen? Ainakin tuolta Bangerheadin verkkokaupasta löytyi tällainen *Liquid Blendercleanser. Olisikohan tuo kannattava sijoitus?

Ps. Kivana plussana Beautyblenderissä on vielä tuo ihana pinkki väri! 
Postaus sisältää mainoslinkkejä.
Kata

2 kommenttia:

  1. Ihanaa et joku teki arvostelun tästä, sillä itte oon kans halunnu hankkia tota mut en oo kuullut siitä virallisesti arvosteluja missään :) Kiitos tästä siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saga kommentista! Ihana kuulla, että tämä tuli tarpeeseen :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥